Accepterad Billy Parkinson | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Billy Parkinson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379882770/

Ditt Hex-ID: 11000011902d912 (Hex)

Vad är din discord tagg? The n40#0316

Vem var det som bannade dig? Schlajfer

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt vet jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut min porsche ur garaget och nån snubbe hoppa in i den och börja tjuvkoppla. Jag satt mig bredvid och bad honom hoppa ut. Han krocka sedan och då flög jag ur. Sedan fortsatte jag springa efter. Jag passerade 3 polisbilar, och skrek efter dom men dom stannade ej, och då blev jag disconnected.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är säker på att det fanns en anledning, men jag personligen tycker det var falsk ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antar att jag hade kunnat kontakta staff för att få tillbaka bilen, istället för att springa runt på gatan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet fortfarande inte vad anledningen var.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka