Nekad Billy Bronzballe | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Billy Bronzballe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965519623/

Ditt Hex-ID: 11000013beaf507

Vad är din discord tagg? Lelle#9111

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skar en kille med kniv och dem såg kanske inte riktig det som hände tidigare under loppets gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på en bil i mörkret som jag ej såg och det var en person som även blev skadad av krocken. Jag stannade så klart kvar vid platsen och kollade hur det gick med de inblandade, och ena killen blev medvetslös. Dom som blev påkörda var väldigt aggressiva och hetsiga för att jag hade kört på dem vilket jag kan förstå. Dom slog ner mig för att jag tydligen var kaxig vilket inte alls stämmer. Jag reste mig upp och körde ifrån platsen, dom körde efter mig och krockade in i min bil så många gånger att den gick sönder vilket är (VDM). När den var sönder så sprang båda två emot mig och sa att dom skulle lyfta upp mig och det är lite fail rp enligt mig eftersom man inte bara kan lyfta upp någon IRL utan motstånd. Dom var maskerade samt en person mer än mig så jag klev ut ur min bil och knivskar ena killen eftersom att jag kände mig underlägsen och rädd. Jag blev i samma tillfälle avstängd för RDM. Jag anser att dom gjorde mer fel än mig i detta scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår om någon admin som precis har börjat spectata mig bannar mig för RDM, men jag som var med om allt tycker att det var en felaktig avstängning. Jag tycker så för att 1, det låg ett scenario bakom 2, dom slog ner mig först utan anledning så det är klart att jag blir mer aggressiv än vanligt då när jag möter dom igen + dom hade sönder min bil via VDM. 3, dom sprang emot mig och sa att jag skulle hoppa ut ur bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången jag blev bannad förstår jag varför. Jag och min kompis kidnappade en kille och var ganska brutala emot honom vilket inte är så realistiskt eftersom han inte hade gjort något emot oss innan detta förstår jag verkligen att det ledde till en ban. Jag har nu väntat ut bannen jag fick förra gången och kom tillbaka för att ha kul på fivem igen och blir bannad utav ingen riktig anledning enligt mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kidnappat honom från förstabörjan hade ju gynnat alla så det är ett självklart fel utav oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tänka igenom saker en extra gång samt tänka på konsekvenser som kan hända iomed händelseförloppen innan jag utför dem. Och använda sunt förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka