Nekad billy bob | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

billy bob

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277329147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? The Fourth Guy#5541

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Han heter , Anders Petterson. Han gillar att gå runt om i stan och bara ha det gott, samt kolla på bilar eftersom han har ett sånt stort bil intresse. Han har en familj men dom bor rätt långt borta, han gillar också att hjälpa folk som är i nöd. Han letar samt jobb också för han har det inte super bra ekonomiskt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker Unive är en rätt trevlig RP server, eftersom det är en del trevliga personer som spelar på den. Jag har spelat ungefär 3 dar nu och tycker det har varit riktigt bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den seriösa Roleplayen tycket jag var väldigt bra, så man fastna lite där. Samt allt folk som spelar.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en del stora svenska servrar så hittade jag Unive till slut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det så bra som möjligt och spela på servern, samt försöka vara trevlig mot alla andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är ju att gå med Polismyndigheten, och hjälpa andra som kanske har det lite svårt med livet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Tillbaka