Nekad Billy Andersson | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReaperNSP

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
621
Reaction score
64
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Reaper Hey#0283

Ange ditt födelsedatum 21 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ganska mycket typ 3-5 timmar på vardagar och längre i helg.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem ungefär 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig blivit det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. SV har arbete att kunna se till att andra it åker runt och vdmar och rdmar andra. Det kan också vara att stötta och hjälpa till staff teamet och höja rpn nivån och kunna stoppa scenarion där personer lallar. Ska helt enker kunna stoppa all lall så att server kan hålla sig inom sina regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna höja rp nivå i vård scenarion som till exempel jag är polis jag kan ju it hjälpa till dom när jag vårdar dom perfekt. Helt enkelt sagt jag vill bara kunna höja serverns rp nivå. Det är målet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon till exempel om jag är i en skottlossning och har slut på skott eller min pistol funkar it och det andra sidan håller på att vinna så bannar/kickar jag dem för att vinna scenariot och så man själv kan vara glad . Personer som ändvänder/gör korruption förstör och sänker rp nivån så den blir värre.

Abuse kan vara till exempel man revvar sig själv när man blir dödad med en anledning eller om man revvar sin vän när han vart skjuten då abusar man sin förmåga att vara servervakt.

Nekad.
Anledning:
Har ej haft medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen den 31 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka