Accepterad Billy Östersön | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? Zetp#7889

Vem var det som bannade dig? Christofer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 15Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320´s server: Du har blivit avstängd för: rdm med jaktkniv återstår 15 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa åt en snubbe typ 10-15gånger och snubben slutade inte slå på min bil och försökte också slå mig men missade. Sen så slog jag han 1 gång med en jaktkniv som var väldigt dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo han slog på min bil många gånger och sen så skulle han springa iväg då jag slog han med jaktkniv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för jag borde inte ens ha jaktkniv på mig, Och det var väldigt dumt av mig att ens ha en jaktkniv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För ooc och scamming som jag lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att aldrig haft en jaktkniv på mig och varit en normal människa och han inte skulle slagit min bil och att jag inte borde ha slagit han utan istället säga åt han kanske inte 10-15gånger som jag gjorde utan att ringa polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort och kommer inte mer att bära en kniv och om denna sitatuion skulle hända på liknande sätt igen så skulle jag ringt polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka