Nekad Billy Östersön | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? Yas1n#0845

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du är permanent avstängd från Unive BanID: aqincu Anledning: trakaserier Placerad av: San

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och min kompis (Leo) började bråka med en tjej och en kille vid en bensinmack. Tjejen började vara kaxig/dryg och drog upp ett basebollträ men det var även 2 andra som jag eller inte Leo kände som vi träffade typ 10 minuter innan detta och då så var dom både kaxiga mot henne lite så. Sedan så åkte hon därifrån. Jag och min kompis följde efter. Hon vägrade att stanna. Sedan så krockade dom och så frågade jag henne hur det gick. Hon svarade inte. Hon började sen bli otrevlig och frågade varför vi följde efter och då sa jag och min kompis att vi följde efter för att fråga varför hon var så kaxig och varför hon tog upp ett baseboll trä vid bensin macken. Då sa hon att hon inte hade varit kaxig. Då sa vi att hon visst hade varit det. Hon började sedan bli otrevligare och otrevligare och då blev jag otrevligare och så sa dom att dom skulle ringa några grabbar och typ till mig sa hon du har inga grabbar. Då frågade vi henne varför hon var otrevlig och då sa hon att vi var otrevliga. Då svarade vi "hur har vi varit otrevliga"? Hon sa att min kompis och jag hade höjt tonen och då bad jag om ursäkt för det. Sedan så började min kompis och jag och hon bråka ännu mer. Hon ringde sedan en av hennes kompisar som skulle hämta henne. Medans vi väntade så bråkades det. Sedan så sa jag ett extremt fult ord som aldrig får sägas. Det ska liksom aldrig ske! Det var verkligen inte okej. Min vän satt och skrattade för att dem bråkade och det var verkligen inte heller okej. Jag ångrar det jag gjorde så extremt mycket och jag kommer aldrig göra om det,det misstaget kommer aldrig hända igen och jag ångrar allt så extremt mycke! Jag kommer aldrig skratta när det är en konflikt igen. Jag kommer istället försöka lösa dem konflikterna . Jag ångrar mig så mycket att jag inte försökte lösa konflikten och försöka lugna ner mig och min kompis istället för att skratta och inte göra något åt saken. Det kommer aldrig ske igen att jag skrattar när det är en konflikt. Jag kommer försöka lösa dem oavsett om jag känner personen eller inte. Jag ångrar allt jag har gjort. Jag kommer aldrig göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde lugnt och försiktigt mot en bensinmack för att tanka. När vi skulle tanka så gick vi även inte i bensinmacken för att ta något och äta och dricka. Eftersom att vi var hungriga. När vi hade ätit klart och tankat klart så fortsatte vi åka. Vi åkte uppför ett litet berg som hade vägar. När vi var där uppe så hoppa alla ut ur bilen och så pratade vi om varför dem hade vart så kaxiga och varför dem slog på våran bil. Dem var så ledsna sa dem och då var jag och Leo snälla och gav dom pengar för dom hade verkligen ingenting. När vi hade löst det så åkte vi ner till samma bensinmack för att dem andra var hungriga. Då så var det en tjej och en kille vid bensinmacken. Både jag och min kompis var lugna vid situationen vi båda satt i bilen medansdom två andra som vi precis hade träffat gick in och köpte mat den gick dom ut och sa något om tjejens kropp att den var nice det var då tjejen tog upp basebollträ och tjejen började bli kaxig när vi inte hade gjort något. Då hade tjejen tydligen fortsatt varit kaxig. Hon hade även tagit upp en baseboll trä. Sedan åkte dem därifrån och vi åkte efter. Vi åkte efter för att fråga dem varför dem hade varit kaxiga. Dem stannade inte. Vi skulle inte ens göra något men dem var fortfarande rädda. Sedan så krockade dem och då frågade jag dem hur det gick. Dem svarade inte då. Men sedan så frågade min kompis varför hon hade varit kaxig och varför hon tog fram ett baseboll trä. Då svarar inte tjejen men tjejens vän svarade att hon inte hade varit kaxig. Både tjejen och killen pratade med otrevliga röster mot mig och min kompis även fast jag bara satt där helt vid bensinmacken. Så att när dem fortsatte vara otrevliga så sa jag ett jätte fult ord som jag inte kommer skriva eller säga för jag ångrar det extremt mycket. När dem sedan lagade sin bil så kom det en främling och plockade upp tjejen och killen skulle med tror jag. Hon hoppade sedan ut från bilen för att hon inte visste vem det var som satt i dem. Deras kompis kom sedan och skulle plocka upp dem men han gick bakom våran bil och började avlossa skott mot den så att jag sköt tillbaka och sedan så körde vi därifrån. Jag är jätteledsen för det jag har sagt. Jag har lärt mig av mitt misstag!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag och min kompis gjorde fel. Det kommer aldrig ske igen! Det var helt rätt av San att banna mig och min kompis för det vi gjorde. Det var inte okej. Det var jag och min kompis som inte tänkte alls för det är aldrig okej att säga något sånt. Jag skulle ha lugnat ner mig själv och skulle inte sagt det som jag sa! Jag ångrar det jag gjorde så extremt mycket så att jag tror inte du fattar. Jag kommer aldrig göra om det jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 10+ bans och det förklarar även att jag har spelat på denna servern en väldigt bra stund sedan 2020 något sånt och jag vill inte vara en problemspelare men ibland gör alla fel men mitt fel var ett av dom värsta och jag förstår om ni inte vill ha in mig på servern igen men jag har verkligen tänkt igenom allt jag gjort och jag ångrar det jag sa och jag har förbättrat mitt ord val och något sånt kommer aldrig hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min kompis hade inte behövt följa efter från första början. Sen så hade jag kunnat lugnat ner situationen istället för att göra situationen större genom att skratta. Det var jätte onödigt av mig och min kompis att ens börja snacka med henne från första början. Jag och min kompis ångrar oss jätte mycket. Jag kommer aldrig göra något liknande igen och jag ska se till att försöka lösa alla konflikter som är på piren eller vart som helst. Man ska alltid försöka stoppa konflikter. Det ska aldrig någonsin ske att jag gör något så pinsamt igen. Jag skäms verkligen och jag ångrar mig så extremt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man aldrig någonsin ska säga något fult till någon. Speciellt inte det jag sa till en tjej. Jag kommer aldrig göra det heller. Jag har aldrig och jag kommer aldrig förolämpa en tjej på det sättet igen. Jag kommer aldrig någonsin heller skratta åt att folk bråkar. Jag kommer istället försöka stoppa bråket och se till så att dem blir vänner eller slutar bråka. Det kommer aldrig ske igen. Jag lär mig alltid av mina misstag. Jag ångrar mig så mycket! Det kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka