Nekad Billy Östersön | Ban överklagan [liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? Zetp#1111

Vem var det som bannade dig? Olle.P

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23timmar 59minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: fearrp samt failrp återstår: 20 Dagar Vill du överklaga dina avstängning? gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var inte rädd att dö och samt åkte iväg med ett däck med punka. Och att man ska vara rädd för att då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag sprang iväg från polisen som sköt och hoppa in i min bil han sköt på ett däck sen efter 5minuter så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel skulle inte ha sprungit iväg och kört med bilen med punka i ett däck. Och specielt inte när polisen skjuter på mig när jag springer iväg det var riktigt dumt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då jag blivit bannad för OOC, och en gång för scamming och det har gått bra efter det och tagit lärdom efter mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte sprungit iväg för fearrp och gjort som man hade gjort in real life som jag lärt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen. jag har lärt mig att man ska tänka först vad som man kan göra i in real life. Och in real life skulle man inte springa från en polis som skjuter. Så det har jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka