Nekad Billy Östersön | Ban överklagan [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? Zetp#1111

Vem var det som bannade dig? Vet inte står inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: scammar folk på bilar från blocket!!!!! -Retarden Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag scammade en på en rs6, Jag vet att jag inte fortfarande inte får scamma, fast jag blev så ledsen igår kväll för att jag skulle köpa en rs6 och betalade han 2.3Miljoner via swish och så lämna han bara efter jag swishat så jag tänkte inte direkt men jag tänkte i huvudet om han inte skulle bli bannad för scamming så varför skulle jag bli det. Var dum nog att ge igen att scamma bara för att jag blev scammad vad jätte dum. Och han som jag scammade idag är nog också jätte ledsen och jag ångrar det extremt mycket och vet själv hur det känns att bli scammad. Kommer aldrig scamma någon igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi mötes vid Brittas Motor Ab och jag sa att han skulle ge bilen först och han gjorde sen hoppade vi in i bilen och åkte till Pirens parkering och där sa jag att jag skulle swisha han men gjorde aldrig det och så lämnade jag och sen när jag skulle försöka joina igen så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Skulle aldrig ha scammat någon bara för att jag själv blev scammad. Och att om man själv någon gång blir scammad som jag gjorde gör inte samma misstag som mig att scamma andra tillbaks istället släpp det och lär sig av sitt misstag. Men jag ångrar det jätte mycket och är jätte ledsen över det

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång då jag blev bannad 1 gång för OOC och jag lärde mig av mitt misstag då och sen dess så har jag inte varit bannad något mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte scamma någon alls och tjänat ihop mina pengar igen som jag blev scammad på igår och köpa en rs6 igen och inte bli scammad. Och om jag skulle haft mina pengar så skulle jag inte scammat han då skulle jag swishat han. Så jag menar att om tiden hade spolats tillbaka så hade jag gjort annorlunda och inte scammat han och skaffat ihop pengarna som jag själv blev lurad på igår ikväll, och inte ta hans bil för att en annan lura mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det var dumt nog att scamma och kommer aldrig scamma någon igen. Man tjänar inget på att scamma det är bättre att spela utan scamming och ha kul och roligt och skaffa ihop pengar på nåt kul sätt istället för att scamma och att andra ska bli ledsna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka