Nekad Billy Östersön | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? Zetp#1111

Vem var det som bannade dig? Patrik_

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC -Patrik_ Återstår: 9 dagar 23timmar 10minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom antog att nog att jag skulle gå och byta skor direkt. Skulle nog ha gjort det fast bugattin var på ett sådant bra pris och många ville ha den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torgets parkering skulle köpa en Bugatti Veyron, då fick jag ett meddelande att jag skulle byta skor så jag tänkte då köpa Bugattin och sedan åka till en butik och byta skor. Men jag han aldrig köpa bilen utan att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju lite mitt fel för att jag inte bytte mina skor direkt när jag fick meddelandet. Fast ändå dom borde låta mig köpa en bil först så jag kan ta mig till en butik och byta skorna. För att dom borde ändå ge mig lite tid att få köpa bilen. För dom borde ha gett en varning tycker jag istället för att banna mig direkt för isåfall kunde jag gått och bytt om jag skulle vetat det direkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo om jag hade blivit straffad på ett rättvisst sätt så skulle jag tagit bannen och inte överklaga om jag vet att jag gjorde fel men i detta fall så är det en helt annan sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått och bytt skor direkt och lyssnat på vad dom sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid lyssna på mods före allt annat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka