Nekad billigxddd | Medlem ansökning [Devil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

billigxddd

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Svensson

Vad är ditt discord namn? nacasgitt#1225

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 1998

Berätta om din karaktär: Mohammed Bacquare föddes 2004 i en liten by i Västsverige. Han förlorade sin far i cancer när han bara var sex år gammal och det har påverkat honom djupt ända sedan dess. Hans barndom blev tuff efter faderns bortgång och han blev ofta mobbad på grund av att han inte hade två föräldrar. Först led Mohammed av detta, men senare använde han det som en drivkraft för att förbättra sin situation. Vid 14 års ålder började han träna på gymmet vilket förbättrade hans hälsa. Medan hans kompisar var ute och körde mopeder och traktorer, satt Mohammed hemma och pluggade eftersom hans dröm var att bli antagen på Polishögskolan. Trots att han också blev mobbad där, på grund av sin icke-svenska bakgrund och lilla brytning, kämpade han vidare och avslutade utbildningen för att bli en polis. Kevin Ricklund har testat flera olika städer och har kommit fram till att Unive är rätt val för honom att spela på. Han gillar antalet medborgare och känner att det finns potential för intressanta scenarier överallt. Kevin har en vision om att förbättra staden och dess invånare. Han har en förmåga att skapa bra rollspel och tror att han kan bidra med bättre scenarier för alla inblandade. Han ser fram emot att vara en del av Unives gemenskap som han tycker verkar trevlig och där han tror att han skulle trivas. Kevin tror att han kan bidra med bättre scenarier i framtiden genom sin engagerade och positiva inställning. Han vill sprida glädje och respekt och hoppas att servern alltid strävar efter förbättring. Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man kan avstå från något för att skapa ett mer intressant scenario för alla inblandade, inte bara för sin egen vinning utan också för motpartens. Det handlar om att båda parterna ska kunna ha kul och ta del av scenariot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har testat flera olika städer och Unive känns rätt, antalet medborgare gör att det är roligt att spela då det finns potentiella scenarion överallt. Min vision är att kunna förändra staden till något bättre, göra staden till bättre än vad den är just nu. Jag strävar alltid efter förbättran och enligt mig själv är jag bra på rollspel och skulle förbättra många scenarion för både mig och andra inblandade. Gemenskapen ser även väldigt trevlig ut och något jag skulle trivas i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man lägger undan saker ingame för att skapa ett bättre scenario allmänt, det kan vara att man går med på vissa vilkor som man egentligen inte skulle gå med på för att skapa ett scenario som är häftigt. Alltså itne bara vinning på din sida utan att båda kan ta glädje utav scenariot, och ibland bara motparten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom att jag har många vänner som spelar på servern och är whitelistad och just därför söker jag, nu när jag har varit här ett tag och gillat servern så håller jag med mina vänner och vill dela detta äventyr med dom :) Tack // Kevin Ricklund

Tillbaka