Nekad billigxddd | Medlem ansökning | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

billigxddd

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/godseeee/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Svensson

Vad är ditt discord namn? 80fps#5217

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Min karatär är född 1999-01-05 och är född i en liten by utanför Eskilstuna och heter Oskar Svensson. Oskar Svensson har varit mycket med sin pappa i garaget och blev snabbt intreserad av bilar. Oskar har varit bil intreserad ungefär sedan 6års åldern och hans dröm har alltid varit att jobba med bilar t.ex. bilmekaniker. Ogge blev äldre åren gick och gick och hans intresse för bilar bara steg när Oskar var 15 år gammal köpte han sin första EPA traktor som var en volvo 745 han höll mycket på med nästan varje dag var han i garaget och höll på med sin EPA. sen fyllde han 16 år och skulle börja gymnasium och Oskar valde såklart fordon och transport till en början tyckte han allt allt var bra lärarna var trevliga klasskompisarna var snälla och trevliga men så träffade Oskar Felix. Felix var en liten bråkig kille han älskade att jävlas med lärarna jävlas med eleverna han var en riktig bråkstake. Felix hängde med lite större killar på sin fritid som Oskar inte varit med tidigare. det var mycket drog handel vapen försäljning skjutningar och massa sånt och Oskar började ju hänga på Felix på det han gjorde på fritiden. åren gick och Oskar blev bara äldre och äldre Oskar och Felix fortsatte att umgås men dom hade blivit en av dom större killarna nu. Oskar tappade kontakten till sin familj han blev ledsen pågrund av de men kunde inte visa det för han ville inte visa det. så nu har Oskar och Felix fastnat helt i det kriminella livet dom säljer vapen hänger med stora ligor mycket droger osv osv. Idag är Oskar 23 år gammal och är fortfarande fast i det livet....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag ska bidra sjuka scenarior som ingen har upplevt tidigare. Ska även göra sjukt bra rp så ingen blir besviken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag sa innan sjuka scenarior och sjuka rp, mig blir man inte besviken på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rp så att alla har de bra i sitt scenario och att man får ut något i situationen, med mindre sagt att man inte rpar på ett själviskt sätt

Hur hittade du Unive? hittade unive på grund av mina vänner som spelar på denna server

En rekommendation är att inte använda samma namn som du heter i verkligheten för då blir det inte direkt att du spelar dig in i en annan person, så försök att byta namn i alla fall!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka