Accepterad billi_james | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

billi_james

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? billi_james

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Billi är en 30 årig man som har jobbat som dumperförare i gruvan i Kiruna ca 10 år och har därför mycket erfarenhet av att köra tunga fordon. Han är en glad och humoristisk kille som gillar att hänga med vänner, släkt och sin flickvän. Han är född och uppvuxen i Kiruna och har alltid drömt om att jobba som polis när han blev vuxen. Han är stresstålig. Det visade sig extra tydligt när han var med om en arbetsplatsolycka när en gruvgång kollapsade. Han var en av dem som var larmade och hjälpte dem som behövde det. Har en bra förmåga att hålla sig lugn och fokusera på uppgiften även om den är utmanande och svår. Billi och hans flickvän flyttade hit för att de vill ha miljöombyte och få prova på något annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tror jag har många positiva egenskaper som jag skulle kunna bidra med på den här servern. Jag kan bidra med en god stämning och ett schysst sätt. Jag är ofta online och då kan jag jobba med mycket hög rp-nivån. Billi älskar att göra andra glada att få andra på glatt humör så det är varför jag vill bli whitelistad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar med ett sunt förnuft och t.ex. vid ett polisingripande där gärningsmannen har tagit en gisslan kan man inte bara skjuta personen i huvudet, för det hade blivit ett väldigt tråkigt scenario. Samt hade det inte skett i verkligheten då risken är hög att man träffar gisslan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming, PowerRp, RDM och sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 650 timmar i FiveM där alla är på RP servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är en driven person som går på gymnasiet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka