Accepterad Bill | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bill

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Bill

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BillTheBhoper

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Gustavsson

Vad är ditt discord namn? Bill#4267

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Jansson och är 31 år gammal

Han växte upp utanför staded ute i en liten stad och har alltid gillat och hållt på med bilar, hans andra intressen är vapen och modifier helst dom så mycket som det går i spel och kommer göra det utan för spel om han får chansen.

Hans känslokompass är lite omvridet men han bryr sig mycket om nära och kära som till exempel sina två brosor som han kommer skyda med sitt liv om han måste, även om dom hamlar i trubel med ett kriminelt gäng så kommer han alltid vara där vid deras sida och skyda dom.

Andra saker han gillar är alcohol, vissa droger och att köra allt för fort på motorvägen men det tror jag alla i denna staden gör sen så gillar han också alla sorters bilar från hyperbilar till gamla muskel bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra med bra RP , skapa bra scenarior och bidra med mods ni kanske vill ha i framtiden , kan också skapa events om jag kommer till den positionen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Multistaden för det verkar som en bra server , sen har jag också folk jag redan känner sedan tidigare på denna server så då blir det kul att spela med dom igen .

Hur många timmar har du på FiveM? 776 Timmar

Hur hittade du Multistaden? Visste om servern sedan tidigare och började nu köra fivem med några kompisar och då tog vi Multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja , jobbade som bilfirma chef då men det är inget jag vill göra igen (kan förklara mer i VC om ni vill)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för tilfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka