Nekad Billäl | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Billäl

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy

Vad är ditt discord namn? lqving#3777

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2011

Berätta om din karaktär. Asim lundberg växte upp i en fattig svensk familj i norra Los Angeles, m in pappa lämnade mig och min familj när jag var 5 år för att han skulle till krig i Afghanistan. Min mamma var en städerska som inte tjänade dom bästa pengarna men gav inte upp utan kämpade för att familjen skulle få mat och inte bli vräkta från den lilla lägenheten vi bodde i. Mamma kunde inte köra mig till skolan hela tiden, så att jag behövde gå flera kilometer till skolan. På skolgården vart jag mobbad av mina kompisar för att jag hade hål i mina kläder och att var hela tiden trött i skolan. När jag började högstadiet så vart jag hotad av min kompis för att om jag inte gav honom alla svar på frågor i skolan hade han dödat mig. Jag var rädd, ledsen och deprimerad för att vi skulle bli vräkta från lägenheten. När jag kom till Unive när jag var 19 år gammal för att jag hade flyttat hemifrån. Jag började bli glad för att jag fick riktiga vänner som verkligen brydde sig om en. Efter som att jag vart mobbad i skolan så har jag alltid velat bli en polis så att folk inte blir det. Idag är jag 22 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Få ett bättre Roleplay på servern och göra så att många känner sig trygga medans dem spelar med mig. Jag vill också utveckla Serverns Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda partnerna ska få ha roligt medans dem spelar och att de inte ska vara 100% att man ska vinna ett scenario utan att det kan vara så att en partner vinner. Man spelar så att det inte behöver vara kul inne i spelat det kan vara tråkigt scenario men man ska ändå kunna spela scenariot så bra man bara kan. Roleplayet handlar alltså inte om makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Twitch, youtube och mina kompisar har rekomenderat denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka