Accepterad Bilkow | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.8AN

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216195200/

Ditt Hex-ID: steam:11000014adbf680

Vad är din discord tagg? m.8an

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag cirkulerade runt en kropp efter vi hade dödat en perso, vilket klassas som sunt förnuft då man aldrig skulle göra det irl oavsett vad. Dock var mitt motiv inte att campa kroppen utan vänta på min vän som var på krim sjukan men jag förstår också staffsen till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var inne och spela, så hoppa ja support och fick mina åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel då jag körde runt en död kropp precis efter en skottlossning vilket är fel då polis eller oppositionen kunde dykt upp. Staffsen hade 100% rätt efter när jag tänker efter då dem vill serverns bästa och det är sånna åtgärder som förbättrar rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad så många gånger, men när jag blivit det så var det ej så stora bans. Jag lär mig alltid efter mina bans och gör sällan om samma misstag eftersom jag alltid försöker göra det roligt för alla parter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat direkt åka därifrån och tagit min vän till ett annat sjukhus, eller lämnat han vid krim sjukan och åkt därifrån på direkten och sedan kommit tillbaks när det lugnat ner sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att i alla omständigheter försöka tänka utifrån vad jag skulle gjort irl och att inte köra runt döda kroppar precis efter en skottlossning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka