Antagen Bilkow | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M.8AN

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Aram

Ditt discordnamn: bilkow

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag för det första älskar unive från botten av mitt hjärta. Unive har gett mig glädje, fina minnen och fantastiska vänner genom dess fantastiska gemenskap. Därför vill jag bli staff för att skydda denna gemenskap genom att hålla servern säker från problemspelare osv. För det andra har jag kört länge på denna server så jag kan alla regler ganska utmärkt och kan rpa på en väldigt seriös nivå som är viktigt för att hålla unives utveckling. För det tredje är jag SV som ger mig ett litet inblick på hur det kan vara som staff. Jag är också väldigt stresstålig och kan hantera stressiga situationer på ett professionellt sätt då jag bland annat lärt mig det från arbetslivet. Jag är också en väldigt hjälpsam, rolig och bestämd person och därför tycker jag att jag skulle passa som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det fortfarande sker problem gällande kriminella då det fortfarande är liksom shoot on sight vilket sänker rp nivån ganska mycket och förhindrar skapandet av social rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom ett koordinerat samarbete uppfylla våra medlemmars behov och begäran. Jag tycker att vi oftare ska ha möten så att vi kan sammanställa att vi är på samma sida och är överens.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att åsidosätta mina personliga åsikter och alltid sträva och agera efter serverns bästa, behandla andra så som jag vill bli behandlad för att skapa en trygg och inbjudande miljö. Det är extremt viktigt att agera professionellt i och med att vi i staff teamet representerar servern och är ansiktet utåt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Genom en bra organiserad vardag kan jag åstadkomma en balans mellan jobbet som måste göras och mitt privata liv. Med tanke på att jag inte har någon huvudsaklig sysselsättning innebär det att jag har mycket att ägna åt servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag joina unive var i 2021 men har lämnat servern 1 gång och kom tillbaka i januari 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tyvärr inte det förutom att jag är sv men jag är alltid öppen till att lära mig nya commands osv.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka