Accepterad BilipMannen | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilipMannen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/STS_11290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Bilip#4942

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Pablo Maldini, är 23 år, han är glad, sällskaplig och väldigt trevlig. Han gillar att vara i naturen och gick ut skolan med bra betyg. Han har en examen i företagsekonomi och är en mycket utbildad person. Även om han tycker om att arbeta ensam är han också bra på att samarbeta med andra och tycker om att träffa nya människor. Pablo vill jobba som chef eller väljer att leva som kriminell, men nu vill han bli chef och hans mål är att jobba på ett bilföretag. Han tycker om fotboll och är en väldigt kultiverad person. Han är från Italien och han är väldigt deprimerad eftersom Italien inte ens har kvalificerat sig till VM. Pablo är lugn, men kan bli väldigt aggressiv och kortvarig när han är nervös. Han gillar inte att bli sett ner på och det viktigaste i hans liv är Pablos familj. Pablo är 180 lång och har ganska kort brunt hår. Han har bruna ögon och gillar aktiva kläder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag håller en bra RP-nivå jag har 750 timmars speltid så jag vet vad jag gör. Jag ska försöka få ett jobb så fort den här ansökan slutar fungera. Jag vill jobba som bilexpert eftersom de har bra jobb och intressanta människor. Jag vill vara medlem på unive för att ha alla möhjligheter som du som medborgare ha, jag vill kunna ansöka till support whitelistade jobb och kriminell. Jag vill kunna utveckla min rp så bra som möjligt och när jag får medlemskap blir det som om jag är en riktig medlem i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ta tillfället i akt och bidra så mycket jag kan för att höja RP-nivån på tjänsten och göra alla nöjda och vilja jobba med handlare och bilar så att de kan köpa ett hus eller en fin bil. jag vill hjälpa server så mycket som möjligt genom att bidra med roliga scenarion och bara ha så´rolgit på servern så bra som möjlgit. Jag vill även bli staff och ha möjligheten att häjlpa andra på servern för att alla kska kunna ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska tänka på den andras perspektiv i scenariot, t.ex att de bar agör sitt jobh när polisen söker igenom dig och tar allt du har på dig fast att de är väldigt värdefult.

Hur hittade du Unive? Min kompis frågade om jag ville köra på unive och jag ville ge det en chans.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka