Nekad BilipMannen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilipMannen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ditt discordnamn: Bilip#6447

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Varför ska jag bli heltidsanställd? Jag vill bli anställd för att jag vill hjälpa till att utveckla servern genom att förbjuda personer som bryter mot reglerna. Jag vågar också ta beslut, lyssna på mina chefer på jobbet och identifiera så mycket som möjligt. Vi vill bidra genom att förbjuda så många regelbrytare som möjligt och göra servern till en gör ingenting-server. Jag går gärna i förbön för er alla. Jag är väldigt aktiv på forum, discord och servrar, så jag tror att jag skulle passa bra som en kollaboratör. Jag är besatt av hjälpuniversum. Om någon bryter mot reglerna eller jag bantar så har jag alltid en medalj (klippprogram) i väntan på cut. Att ha ett klipp är väldigt viktigt. Förbjudna personer kan lära sig av vad de gjorde när du skickade det. Om vi till exempel godkänns kommer vi att göra allt vi kan för att marknadsföra ditt personalteam. Jag är en person som behandlar människor med glädje och respekt och jag är väldigt lugn och omtänksam. Vi är också mycket proaktiva med alla rapporter och sådant. Specificera ett scenario, men notera att det finns många som redan specificerar detta scenario, så du behöver inte 6 personer för att specificera ett butiksrån, så du kan gå någon annanstans och specificera det. Jag hjälper alla också! Jag börjar bli lite uttråkad av RPA så det här var något för mig och jag hjälper gärna till. Hade jag blivit igenkänd hade jag investerat och kämpat för att det skulle bli så högt som möjligt! Jag älskar college och är aktiv varje dag. När jag drog folk till stöd frågade jag alltid om de hade en bra dag etc. Sedan började jag hjälpa dem.Jag höjde aldrig rösten. Jag lyssnade alltid på människorna jag pratade med, och jag gav dem alltid möjlighet att prata om sin syn på scenariot, till exempel. Jag kunde ha varit ansvarig och stöd för Krim, arbete och RP. Jag var tvungen att förtydliga specifikationerna, stödja dem samtidigt och ta fallet dit. Jag höll också ett öga på Discord så att ingen postade något olämpligt. Jag borde också vara anställd då jag vet hur jag ska hantera stressen om någon skriver. Eftersom vem som helst kan lägga ut kritik på Rep-kanalen så hade jag svarat med liknande läsningar och liknande. Om jag till exempel gick för att spekulera i ett bankrån och såg att det fanns tre personer som redan spekulerade, skulle jag ha åkt någon annanstans för att spekulera. Jag var desperat att rapportera det snabbt och hjälpa alla. Om det var åtta personer i hejarop och det fanns en streamer eller något så hade jag inte tagit någon före dem. (Om du inte behöver hjälp med ditt scenario) Om du är uttråkad med
RP är detta perfekt. Jag är som sagt aktiv på Discord. det är jag Det finns alltid en flik på min skollaptop i skolan när jag får ett meddelande att kolla. När någon ber om att en rapport ska återuppstå, ber jag alltid om klippet. Jag har modet att fatta beslut och samarbetar bra med andra, vilket gör att jag passar bra för personalen. Till exempel, om jag stöder någon för att någon annan sa att det var Powergamt, lyssnar jag alltid på båda parter. Jag ger alltid alla en chans när de blir avstängda, när de gör en bra förbudsappell och när jag ser dem lära sig av förbudet. Sparka om du pratar ooc. Till exempel, om du pratar halv-ooc, sparka det och skriv varför du lär dig vad halv-ooc är. Vi vill också hjälpa dig att ha roligare scenarier på din server. Assists görs alltid i en lugn ton. Jag är lite trött på
rpa och skulle vara en bra bidragsgivare så detta hade varit något för mig. Jag deltar som sagt väldigt aktivt i forum, discord och fivem discord. När jag inte är framför min dator använder jag mest min mobiltelefon för att delta i oenighet, sprida kärlek och allmänt umgås i oenighet (=

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Några timmar per dag, varierar hur mycket skolarbete jag har men prioriterar fivem.

Hur länge har du spelat på Unive? jag spelade väldigt ofta minsta 100 timmar innan men nu har jagh inte spelat på et tag men började någon dag sen och vill verkligen bli staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff väldigt länge på andra sörvrar och är väldigt erfaren, jag var stafrf på nattstaden, srmod, axtrax admin, support på makt rp och staff på några andra småsörvar.
Jag kan många commands och dessa är följande:
/kick
/freeze
/dv
/svban
/sqlban
/tpm
/bring
/tpm
/nopclip
/revive
/skin
/who id
/sc
/announce
/sqlbanoffline
/setjob (id) (Position)
/givecash (pengar)
/PM (ID) PRIVATMEDDELANDE.
/spec (id) spectata person
/specoff sluta spectata

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba med allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka