BilfirmanAB | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilfirmanAB

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Ditt discord namn: bifirmanab

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + ban

Vem/vilka tog beslutet? akillezzz

Varför tror du själv att beslutet togs? Det blev en skottlossning vid hamnen och jag mot en annan person började skjuta mot varandra , jag föll och han riktade på mig sedan efter jag rpat på skador så reste jag mig upp och sköt tillbaka.

Hur är beslutet felaktigt? Jag föll efter 1 skott och efter det så riktade en grabb på mig , Jag kunde inte ställa mig upp eftersom jag föll och jag rpade på mina skador och när jag väll ställde mig upp så sköt jag tillbaka och personen som tidigare riktat mot mig höll bara i sitt vapen och hade slutat att rikta. Jag vill också tillägga att personen som riktade försökte loota och bära mig under en stor aktiv skottlossning, Vilket jag kan tycka är lite fel eftersom han kunde lika gärna bli beskjuten av någon annan och istället för att säkra platsen runt om han så går han för min kropp. Samt om man kollar noga på beviset / klippsen så ser man att han inte riktar när jag väl ställer mig upp utan han börjar rikta igen när jag riktade mot honom. Jag förstår/fattar att man väljer att banna och ge mig indraget krim för fear rp och powergaming men om man kollar noga så riktar ingen när jag ställer mig upp därav valde jag att rikta tillbaka. Jag hoppas man förstår min synvinkel i detta scenario. Jag vill också tillägga att jag har en bra historik med lite banns och har inte blivit bannad på hur länge som helst.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jn0ypHl6RIJISuz2i?invite=cr-MSxaMXQsNzg4NDM4NDEs OCH https://cdn.discordapp.com/attachme...91288841195b2d5d8b8298d31818e10bff29e9767683&

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka