Nekad BilfirmanAB | Beslut Överklagan [ Akillez ] [ COL ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilfirmanAB

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Ditt discord namn: bifirmanab

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller + ban

Vem/vilka tog beslutet? Akillezzz / COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet "Shoot on Sight" togs eftersom man ser mig hoppa ut ur bilen och börjar skjuta mot en bil utan riktigt veta varför jag gjorde de.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är delvis felaktigt eftersom jag inte skjuter shoot on sight. Jag förstår att ni tror att jag har shoot on sightat men det stämmer inte. Jag har inget klipp som kan bevisa att jag inte shoot on sightar, men vem klippar när man är i en biljakt och att de rullar med våra fiender. Allt började i alla fall med att det har varit en skottlossning vid området i hamnen. Jag och en större del av mitt gäng drog oss undan från skottlossningen för att polisen kunde komma. Vi stog och chillade vid whyos gänghus. Sedan efter en bra stund väljer vi att åka ned till hamnen igen med 2 bilar (vi var 8 stycken totalt). Vi tänkte åka tillbaka till hamnen igen för att ta över området. Men en bit innan området ser vi hur en ambulans arbetare hjälper en person som tillhör mitt gäng. Så vi trodde var att de har skjutit ned honom och sedan larmat ambulansen för att få honom vid liv och därefter kidnappa honom (vi var i en skottlossning med dessa bilar vid hamnen innan så de va därför vi antar att de tillhör våra fiender). Bredvid

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag förstår att det är svårt för er att förstå hur hela scenariot ser ut utan något klipp från min sida. Men samtligt så klippar man inte i en biljakt om det inte begår några regelbrott eller något som sticker ut. Det ända beviset är motpartens klipp, Länk: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jthmFN44rCARS54jk?invite=cr-MSxYc1ksMTAwOTYyMjIs

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka