Accepterad BilfirmanAB | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilfirmanAB

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? JJ

Vad heter du på discord? bilfirmanab

Vad är ditt Hex:ID steam:110000148c661e2

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 16-23 på vardagar
15 - 00 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag sökte min första medlemskap för 2 år sedan men har inte varit medlem konstant i 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skriver på telefonen så kan inte skicka bild

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hjälpa communityn och va en förebild för många nya men även äldre spelare på unive. En servervakt ska även hjälpa staffsen med ex banna lallare och andra som gör regelbrott men även dva bilar som är trasiga. Jag tycker största uppgiften som en servervakt har är att vara seriös och visa folk vad som är rätt och ifall att man ser någon göra fel så kan man typ göra en /m och berätta att det du gör är fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill bidra lite extra till communityt + jag ser många lallare på allmänna plaster som ex sjukan. Vill även bli servervakt då jag vill bidra med ett gott exempel och vara en förebild för spelare på unive och visa vad som är rätt och fel. Men vill även underlätta för staffsen genom att exempel dva bilar som bara står på vägarna och banna folk dom gör regelbrott så dom lär sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när inte bannad sina vänner när dom gör fel. Ex din vän vdmar någon på torget och du bara sitter och skrattar istället för banna din vän och ifall grabben som blev vdmad dog så ressa.

Abuse är när man använder sina perms till sin fördel. Ett exempel kan vara att man använder toggleid när man ska storma ett gäng för att kunna få en typ av fördel genom att se folk igenom väggar. Men det kan även va att man dör i ett scenario och sedan så tar du spawnmwnu och ressar. Och sen sista kan va att du kickar eller bannad någon bara för att han kanske döda dig eller rikta vapen mot än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka