Accepterad Bilfirman AB | Ansökan till Servervakt [Flacko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bilfirman AB

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad heter du på discord? BilfirmanAB#2979

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 16-22
Helger : 12-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5-6 gånger bild kan fixas om de krävs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att underlätta för staffs med ex dva bilar på motorvägen och banna folk som lallar på ex sjukhuset men det är inte allt. Servervakt har också uppgift att vara som en förebild för andra på servern och hjälpa andra på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill vara en förebild för andra på servern. Men även vara med och rensa folk som inte följer serverns regler . Kommer även hjälpa nya på servern så gott som jag kan. Ska försöka finnas där för alla som behöver hjälpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina perms för vinna ett scenario ex svbanna en person bara för du dör .

korruption är när man undviker att banna sina vänner bara för att man känner dom .
 
ville ta min intervju och min förra som blev nekad va ej för att jag inte tog intervju hade försökt ta intervju när staffs skickade ut men vart aldrig indragen.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top