Nekad Bilen_04 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bilen_04

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181226466/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad är din discord tagg? bilfirmanab

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-15 012330.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 valde att banna mig för dessa grova fel jag gjorde och det var att doxa och lägga upp montage. Nu i efterhand så ser jag hur dum jag var och vilket stort misstag jag hade begått.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och skrev med vänner på discord sedan så ser jag inte unive dcn så jag bad han kolla om jag hade roller vilket jag inte hade så jag testar går in och då får jag upp banmeddelande. senare får jag till mig att jag hade doxat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannan är inte felaktig och 320 bannade mig korrekt. Jag skriver denna banöverklagan då jag hoppas på en andra chans och bevisa att jag har förbättrats och att jag kommer göra skillnad. Och det är rätt av 320 att p banna vilket jag också hade gjort men jag hoppas på en andra chans och att få bevisa att jag kan bättre och vill förbättra mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: fear rp - jag valde skjuta en grabb istället för fear rpa och denna var korrekt.
2: Lall - Folk slogs i fängelset och jag vart bannad - felaktig.
jag har varit bannad 7-9 gånger och vissa är felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle vi backa tiden så skulle jag aldrig ens tänka tanken på att doxa eller lägga upp montage , det var en dålig sak som jag gjorde och ångrar mig grovt. Jag hade varit schysstare mot alla och inte låtit ilskan tagit över. Jag respekterar 320s beslut som han har tagit men jag vill bara säga att jag skriver detta för att visa förbättring och får jag en andra chans så ska jag visa min förbättring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hur man ska uppföra sig för folk och att alltid tänka på vad konsekvenserna blir. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och ångrar mig grovt , vet inte hur jag ska förklara så du förstår 320 hur mycket jag ångrar mig och jag ber om en andra chans för visa min förbättring. förstår om du nekar denna och jag respekterar det !

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta är förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka