Accepterad Bilal håkansson | Whitelist ansökning [Jonathan] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bilal håkansson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198122529197/inventory/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Andersson

Vad är ditt discord namn? wäp

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2004

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär har haft ett svårt liv. Växte upp utan en pappa figur i vardagen. Bara jag min mamma och mina syskon. Började ge upp och gå med i kriminalliteten, efter ett tag insåg jag att jag bara har ett liv och vill ta vara på det så jag gick min väg till arbetsförmedlingen. Gick genim berg och dalar (hade inte pengar för transport). Jag var framme vid arbetsförmedlingen och blev anställd som postnord anställd. Sedan dess har jag jobbat aktivt i 2 år. Trots all detta slit och jobb så har jag precis fått råd med en toyota prius. Nu efter två år så har jag tröttnat på att jobba för postnord jag vill ta detta till nästa steg och få ett bättre betalt jobb. Så att jag kan arbeta för att få ett stabilt liv igen. under all den tid jag gick hemlös så har jag memorerat alla bilar som har åkt förbi mig och har fått ett stort bil intresse. Så om jag skulle få ett job inom bilbranchen så hade jag löst det utmärkt. Men andra jobb lär jag mig snart. Jag är snabblärd och lyssnar på instruktioner.

Varför ska just du bli whitelistad? Har kört på servern ett bra tag nu och vill börja utvecklas. På tidigare servrar har jag varit chef på olika ställen som strippklubs chef osv. Har varit Postnord anställd ett bra tag nu och vill utvecklas till bättre. Som sagt jag har erfarenhet av whitelist job och jag utför jobbet utförligt och fokuserat. Tar allting på allvar och roleplayar till 100%. Har varit whitelistad på southern san andreas, och swedish knight tidigare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa så har jag precis kunnat köpa min första bil efter två år som postnord anställd och den bilen var en toyota prius. Jag kan hantera whitelist job utmärkt pågrund av att jag har haft dessa typer av jobb på tidigare servrar. Så jag vill ha ett bättre betalt jobb. Jag kommer att ta det seriöst och vara aktiv.

Hur hittade du Unive? Jag har letat över den perfekta servern länge efter southern san andreas dog ut. Sen så hade jag några vänner som tipsade om denna servern som körde här. Testade och denna var bättre än southern san andreas så jag fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna påverka rdm personer att bli mer åt roleplay hållet och få det som att kännas som ett andra liv här i datorn. Att man inte ska bete sig som i Gta utan att det här är så som man skulle bete sig i verkligheten och jag tycker att det är så roligt att ha som en andra värld i datorn där du beter dig som du hade gjort i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på southern san andreas innan, men servern dog ut ganska fort så jag ville hitta någon ny aktiv rolig server. Så hade jag några polare som spelade på denna servern så jag gick in och testade och fastnade direkt. Kört väldigt mycket på servern sen dess.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka