Inaktuell bil går ej att ta ut men går att ringa

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,356
Reaction score
482
bilen 2016 Nissan GT-R Nismo den går ej att ta ut. jag har kollat att jag har nycklar men det funkar ej. sen har jag gjort en ticket när dem sa att då var den borttagen men nu igår så kunde jag ringa hit den med mobil appen garage men kan ej ta ut den ur garage. är det något ni kan göra för att lösa detta?

kan bli så när de vart att man kunna köpa bilarna på en app så vart de så. de va bugg på marjalisas,saras att om man jobbar där köper ut bil får man 2st fast andra funkar inte. du kan ha köpt ett sånt exemplar som är fake bil eller vad man ska säga.

kan bli så när de vart att man kunna köpa bilarna på en app så vart de så. de va bugg på marjalisas,saras att om man jobbar där köper ut bil får man 2st fast andra funkar inte. du kan ha köpt ett sånt exemplar som är fake bil eller vad man ska säga.
Hmmm men den funkade för typ 2 månader sen

Grejen är ta den heter ej undifined
då e de en sån bil som jag sa med buggen tidigare att man får 2st bilar istället för 1 men andra ska inte kunna tas ut för de e de där andra exemplaret. och du har troligvis köpt den av nån som haft den av buggen och då antar jag att de gick innan när pengar wipades samt att nya telefonen kom att man kunna ringa.

då e de en sån bil som jag sa med buggen tidigare att man får 2st bilar istället för 1 men andra ska inte kunna tas ut för de e de där andra exemplaret. och du har troligvis köpt den av nån som haft den av buggen och då antar jag att de gick innan när pengar wipades samt att nya telefonen kom att man kunna ringa.
Är det något ni kan fixa eller kommer De ej gå?

då har man blivit blåst alltså. Jag fick en ny bmw 535i av staff men den var helt orginal. Fejk-bilen var full-trimmad och stylad och jag är pank efter köpet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka