Nekad Biktor10 | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biktor10

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ditt discord namn: Biktor elle Biktortheman

Ditt Hex-ID: steam:11000010c434e39

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminell

Vem/vilka tog beslutet? Ken

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag och min vän åkte ner till valmot för att råna. Sen när vi är där så ser vi att en av våra gäng bilar blev stulen så vi åkte fram till dom och bad dom att stanna och hoppa ut ur vår bil, men detta ville dom inte och istället så hoppade dom ut och börja rikta mot oss och sedan skjuta mot oss. jag tror att dom tog detta beslutet för att dom trodde att jag inte satt mutad men det gjorde jag fast bara med min mikrofon i dc så det lätt lite ingame och då tror Ken att det är meta eftersom det ser ut så från hanns perspektiv.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt för att jag vet själv om att jag satt mutad med min mikrofon men inte ljudet så jag hörde fortfarande dom. Oavsett vad tycker jag inte det borde vara metagaming eftersom att ingen i dc callet vet vad fivem är de vet inte ens vad unive är.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/j4OMICsrXjRfkFX2T?invite=cr-MSx5ZXIsMTc1Mzg2MDQzLA man hör inte mig där man man hörde dem i discord i typ 1 sekund men det hör man inte i videon be Ken om videon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka