Nekad Biktor 12334 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Biktor 12334

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131515939

Ditt Hex-ID: 110000145cfdc23

Vad är din discord tagg? KZ#6547

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: OIP (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att waguchampangemode banna mig för att jag gjorde något mycket idiotiskt/bröt mot Unives regler, jag sköt en NPC rakt på pannan. För ingen bra anledning jag gjorde det för att jag tyckte det var kul men jag ville även testa på det nya blodet jag fick in. Till nästa gång så ska jag inte skjuta en en NPC rak på pannan för att jag känner för det. Jag vill även testa ut mitt nya blodmod. I stället för att skjuta en en NPC näve så kan jag alltid gå in i en annan server till exempel som drobz RSM och skjuten npc på pannan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter jag sköt en NPC på huvudet så hoppade jag in i bilen och vi åkte till sjukhuset med en civil bil v 90. Jag Chillade där i parkeringen och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban det var en ban där jag gjorde fel i. Det var jag som gjorde fel och jag vet om att jag gjorde fel och detta ska inte upprepas till nästa gång ska jag fan inte skjuta en NPC rakt på pannan bara för att jag känner för dig. Om jag kunde om jag kunde gå tillbaka till tiden så skulle jag bara hoppa till i bilarna och åkte därifrån. Jag tänkte inte på saken jag tänkte ja men det är kul och det är ju väl en en NPC och ingen riktig spelare. Jag ville bara ha kul men även testa ut mitt nya mod jag har i datorn till nästa gång så ska jag tänka igenom ett steg före innan jag gör någonting. Och jag lovar från mitt hela hjärta att detta kommer inte upprepas igen i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg exakt alla mina bans men vilka ta till exempel power gaming. Jag har blivit bannad tidigare för power gaming. Hur jag lärt mig från balansen jag fått för power gaming är att alltid när jag krockar och märker att i riktiga livet så skulle jag få ont och den graden jag skulle få ont så är RPRA på det igame. Om ett exempel skulle fått näsblod över att jag skulle få nån boll på mitt ansikte irl då så rpar jag på det ig. /sme Näsblod.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden så skulle jag hållt käften och låtit den där fina en NPC vara kvar och jag skulle hoppa in i min bil och åkt därifrån. Men även skulle jag inte tänk på att skjuta en en PC eller ens att ha dåligt RP men även inte skjuta så mycket bara för att jag känner för det ska jag inte skjuta. Jag ska tänka ett steg före innan jag agerar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir inblandad nu så kommer jag absolut inte skjuten en NPC men även inte bryter mot reglerna jag har kommit ta ett tag påminn er RP om bättre och högre RP nivå. Jag har lärt mig mycket av mina tidigare bands och jag har även lärt mig av denna banden mycket och detta kommer inte upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100% och jag respekterar 100%. Jag har ingen Bild tyvär :(

Tillbaka