Nekad bigwille | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bigwille

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156033987/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille#7206

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Big Wille och är 21 år gammal. Han letar efter sin mening i livet och har därför just flyttat ut från föräldrarnas hus och kommit till Los Santos. Han har hållit på mycket med Musik hela sitt liv och har därifrån fått sitt smeknamn "Big Wille", också för att han är stor. Innan han flyttade ut från föräldrarnas hus gjorde han militärtjänst i 1 år. Just nu vill Big Wille ut och testa på olika jobb och intressen innan han satsar på musik karriären. Big Wille mår allmänt bra. (Hans riktiga namn är William Björnsson)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en fullt seriös RP eftersom jag äntligen har hittat en server som verkar se till att det bara är så. Har letat ett tag efter en bra seriös rp server att spela på och nu verkar det som att jag har hittat den. De flesta servrarna jag har spelat på har varit fulla med folk som RDM:at så d har inte vart något speciellt kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den seriösa RP:n och att servern är svensk.

Hur hittade du Unive? Genom att googla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och träffa nya människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Nya vänner och en kul resa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, har inte hittat några andra bra servrar.

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla mer på Varför du ska bli medlem. Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka