Accepterad BigTittie99 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigTittie99

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? BigTittie99#9984

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1967 och heter Jens. Han är en svensk gubbe som gillar bilar och motorcyklar. Barndomen va som vilken annan pojke på 1960 talet. Han har en god vän Nils som han gör allt med. Han har en volvo 242 som han gillar att köra runt med . Han lever för bilar och motorer. Bilen är hans terapi och du hittar han ofta aningen mecka me den eller kör runt med den. Jens är trevlig och snäll men kan ryta ifrån ifall han behöver. Han är en riktig lantis i grund och botten. Men har flyttat till stan på senare år. ingen fru inga barn bara sin vän Nisse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på unive innan. både som civil person och som kriminell. Har testat andra servrar men drar mig ofta tillbaka hit. det är en rolig och oftast seriös server och jag tror att jag kan göra de roligare för andra men även att jag har kul när jag spelar. Stor del av mitt fokus är att andra ska ha kul i ett scinario. Det är minst lika viktigt som att jag har de kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Fattar inte riktigt frågan?? Är de att man ska kunna låta någon annan vinna ett scinario eller att man från början bygger upp ett scinario som i princip bara en kan vinna??? isåfall kan jag och vet de

Hur hittade du Unive? Har spelat här flera gånger innan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka