Accepterad BIGTHOR112 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGTHOR112

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193516662/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benton

Vad är ditt discord namn? Floyd08 #8077

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Han heter Isak bulten han är 22 år gammal han har haft en ganska jobbig uppväxt hans pappa lämna han när han var liten och hans mamma hade canser de första 4 åren han levde så de var en ganska jobbig uppväxt. och senare när han var 12 år gammal dog hans mamma av canser så han bode i ett hem till han var 18 år gammal. han har gjort mycket dumt i hans liv han gillar verkligen inget kriminet men han vet att de finns bra pengar i den brachen så om de blir tuft med pengaerna finns de chans han blir kriminell. På fritiden gillar han att va med sina två bästa vänner björn och abdi alla de 3 har haft en jobbig uppväxt och har samma intrese så de klickar bra tillsamans. hans dröm jobb är doktor för han gillar att hjälpa andra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag spela på unive innan sen gick min dator sönder och köpte inte en ny fråns nu typ och nu har jag börjat spela på unive igen och diggar den verkligen skön rp sköna möniskor bra ägare och mods som är rätt vissa Jag försöker alltid förbättra mitt rp och jag kommer satsa ännu mer på seriöst rp om jag blir medlem. sen är Unive för mig är en plats där man kan va någon annan än sig själv. att man kan rpa att man är nån annan än den man är i äntligen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker följa alla regler. Rpa seriös skapa bra och fetta senarion. Och eftersom jag kan de mesta reglerna kan jag rpa på en hög nivå. och jag ska inte lalla eller förstöra ska följa reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska vara ute efter att vinna ett senario.

Hur hittade du Unive? twitct, vänner och youtube twitch t.ex drobz e och har alltid gillat gta 5 men att de hade varit roligare om man kunde snacka och ha riktiga bil märken så att jag ladda ner unive och så kolla jag var drobz spela för gillade den servern så va de denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka