Nekad BIGTHOR112 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGTHOR112

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193516662/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benton

Vad är ditt discord namn? Floyd08 #8077

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Bulten, han är 20 år gammal, han är en glad och lugn person som gillar journalistik. Isak är uppväxt i Norge och hade ett bra liv som journalist enda tills den 3 juli 2022 då han hade fått information om ett mord på en mycket känd affärsman. Han skrev en artikel om de planerade mordet och blev senare mordhotad av ett gäng och då bestämde han sig för att fly landet. Han bestämde sig för att åka till ett land där han kunde börja om med sitt liv. Han flyttade och fick lite pengar av staten så att han kunde börja sitt nya liv. Hans drömmar i livet är att jobba som reporter, Ha en Bil och en villa.
men som person är han rolig snäll men när jag blir ful kan jag bli lite agresiv på folk som jag bråkar men, annars i bråk brukar jag vara lugn och försöka gå där ifrån. Men nu är jag på mycket bettre väg, och det gör att jag vill skaffa jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer att ha en trevlig och rolig karaktär, kul att spela med folk som är lika seriösa som mig och inga lallare, ska vara så aktiv jag bara kan, jag är bra på mådde gaming och skådespel men också för att jag kommer skapa roliga scenarion som är roliga för bådde parterna och mycket mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara så seriöst som möjligt och Jag kommer Skapa roliga scenarion med folk, Jag kommer RP:a så bra jag kan och vara allmänt trevlig/snäll mot folk. Jag är mycket aktiv på unive vilket betyder att jag kommer bidra med bra RP för jag har gjort det mycket. Ni behöver mig för jag är trevlig vill jobba mycket och skapar roliga stunder för de kommande kunderna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man ska RP:a så bra man kan och göra scenariot så roligt som det bara går för mådde parterna och inte bara för sin egen vinning. Vilket också betyder att ska en ha roligt ska alla inte bara svara snålt utan vara öpen så folket du är med och pratar med bler nöjda.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på youtube sedan tittade jag på en som heter cosmo vilket gjorde mig nyfiken inom RP sen när jag testat och spelat mycket så jag har lärt mig och tycker nu det är väldigt kul.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka