Accepterad BIGTHOR112 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGTHOR112

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193516662/

Ditt Hex-ID: steam:11000014981ea76

Vad är din discord tagg? Floyd08 #8077

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pwg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var vårdslös och körde för snabbt eller inte rpa så bra på att ha ont men va lite stressad men jag gjorde /me och tyckte de räkte men har lärt mig att måste rpa mer en bara /me.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod med min bil vid piren stationen typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vad, jag vet är den inte felaktig men kan lova på allt att jag ska bättra mig i framtiden och rpa mycket bättre på att ha ont /skador (IG)

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På mina gamla bans har jag tagit mycket lärdom och faktiskt aldrig gjort om det men denna gången blev det fel och det kommer ej hända igen. Visa gamla bans har också varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo men framför allt rpa`t mycket bättre på skador och tänka på att man aldrig ska ha bråttom i ett rpe spel. Samt att tänka på hur man rpar och försöka att inte skratta ig när man krascha med te.x en bil som i deta fall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart att ta de lugnt inte PWG och det kommer inte hända igen. Unive är bästa servern och ville inte detta skulle hända men man kan ej ändra saker som har gjorts men de e up till er och bästämma om jag får en andra skans, som jag hoppas jag får för jag e sugen på att rpa idag :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka