Antagen BigTee | Chef-jobb ansökan [Gsp] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Tacki

Vad är ditt användarnamn på discord? .bigtee

Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2007

När fick du medlemskap på Unive? För 2 år sedan runt 2023

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som
Nej, jag har aldrig varit chef eller haft någon typ av erfarenhet innan och jag söker just nu för att kunna bli chef för första gången och få erfarenheten som jag saknar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill bli en av stadens bästa pizzabagare. Jag tänker anställa många och göra så att GSP får tillbaka glödet den hade innan. Jag brukar ofta åka förbi grovestreet och då märker jag att pizzerian nästan alltid är stängd, därför ska mina framtida planer tillsammans med de anställda vara att få pizzerian att vara öppen så extremt ofta som möjligt så att alla kan få testa på Unives godaste restaurang.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef?
Jag brukar oftast inte göra så mycket när jag är inne på Unive. Jag vill satsa mycket på pizzerian och med det sagt så har jag väldigt mycket fritid, t.o.m fritiden som krävs för att vara chef. Brukar vara inne i ett par timmar och har nästan inget att göra det hade varit bra ifall jag kunde lägga dessa timmar på pizzerian som chef. Jag jobbar inte någonstans eller har någon typ av grej på unive det är därför jag hade passat perfekt som chef i GSP

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Grove street pizzeria.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka