Accepterad bigs123 | Whitelist ansökning[Ocsar] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bigs123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mackan143

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Bigs#4566

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gregory Lapincha han är 37 år och allt började väll för cirka 11-10 år sen när man var en liten skit och lekte på fotbollsplanen och gården. Det var alltid lite små tjafs mellan vissa människor och en dag så kom två grannar ut och jiddrade med mig och min bror så det slutade med stora problem socialen blev inkopplade och var tvugna att ta till med drastiska återgärder. Vi slogs väldigt mycket kan man säga man hade mer dagar med ett blåmärke i ansiktet än ren liksom. Det var ju det här med socialen som fuckade Morsan,Farsan och min bror. Morsan blev beroende av droger och farsan drog det var ingen rolig tid i livet allt var skit helt enkelt... Jag blev bort rövad av socialen och brorsan fick stanna hemma, Medans jag var på min resa med socialen så han åren att gå jag saknade min familj dag in och dag ut inga samtal på 1,5 år. Tillslut så kom jag tillbaka till familjen brorsan hade blivit kassörska på amo livs och jag stog där tomhänt inget jobb ingenting. Sen en dag så kom brorsan hem och sa att han hade en möjlighet för oss två då hade det varit ''chefen'' för amo livs som var där och hämtade pengar varje onsdag eller torsdag något sånt stor skallig ryss vid namnet Vladimir han hjälpte oss til extremt stora och dyra affärer det vill säga Cocaine försäljning, Rån,Bedrägerier allt möjligt det ledde till att vi tjänade stora pengar men med all framgång kommer det också misslyckande folket i våran stad började få reda på att vi jobbar med den här killen vid namnet Vladimir folk gillade inte det. Brorsan började bli extremt stressad och utbränd av allt skit så han började knarka gärnet och han tänkte bara på att vi hade det bra med pengar men vims sa det och han hade knarkat bort alla pengar och hamnade i skulder som jag var tvungen att hjälpa till med men mina pengar räckte inte heller så jag kunde inte göra något annat än att låta han ta itu med sina demoner och bara fortsätta göra min grej. Sen så en dag så krossades hela tavlan med allt. Jag var ute och söp en kväll och dom grabbarna som min bror hade skuld till hittade mig dom bad mig att få ut min bror men jag vägrade så dom tog min mobil och smsade min bror att jag hade supit mig redlös och blivit misshandlad... Så var inte fallet jag hade blivit knivskuren ett x antal gånger och min bror trodde ju verkligen att det var jag som skrev så han kom ner och sen så blev han skjuten två i bröstet och en igenom kinden jag fattade inte vad det var som hände dom rövade bort mig och la in mig på sjukhus för att kunna dölja att det var dom som sköt min bror dom sa att dom skulle stycka mig om jag berättade för någon. Den ligan som skät min bror var vladimir jag träffade han dagen innan min bror blev skjuten och allt var som vanligt då jag trodde att jag hade förlorat min bror och min familj inklusive mina vänner. Jag var tvungen att flytta ifrån landet jag flyttade till mitt hemland Chile där jag träffade på pappas bröder och kusiner jag levde med dom i några år jag lärde känna massor med nytt folk. Vi gjorde en utav Latin amerikas största bankrån vi kom ut med 30 miljoner euro men det var där allt tog raket fart jag blev efterlyst utav interpol och livet var på sin största nedfärd den någonsin hade varit på så jag samlade mig och reste runt som en dåre för att hitta ett säkert ställe att var på pengarna var inga problem det var mitt privatliv som var problemet det skrevs i mig om alla tidningar i hela världen och hela Chile. En dag så knackade interpol på ett hotelrum som jag checkat in i jag visste att det var dom och jag hoppade ut från fönster rutan med hopp om att jag kan ta mig därifrån. Det mslutade med att jag bröt båda benen och blev inlagd men på sjukhuset så kom min farbror och gav mig ett fakeat pass och massor med fick pengar eftersom att interpol hade tagit alla resterande pengarna från bankrånet pga att det låg kvar i rummet. Jag smet ut från sjukhuset och tog en taxi till närmaste flygplats jag hade sminkat mig lite så ingen skulle känna igen mig. Sen så startade jag ett nytt liv i Spanien i staden Barcelona jag öppnade ett företag som inte stog på mig utan hade en målvakt vid namnet Pierre han och jag blev snabbt intil riktigt bra vänner och umgicks varje dag vi tjänade så himla mycket pengar tillsammans. Sen samma sak där så rasade allting vi blev blåsta på miljoner och folk ville åt mig så då blev det att jag sökte jobb som snickare och tog med mig några miljoner över till sverige igen och nu så har jag en bygg firma med börs värde på ungefär 68,4 miljarder. Så det är vem jag är en gammal bankrånarer som har levt ett trippel liv och letar efter lyckan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till mycket positivitet här inne på servern och roliga scenarion såklart! Jag kommer hjälpa servern att växa precis som alla andra unika rollspelare där ute!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag och några polare har försökt att hitta en ny server och för någon dag sen kom vi in på eran och jag kan inte säga något annat än att jag älskar den skit trevliga människor, roliga personligheter, mycket att göra, riktigt schyssta bilar!

Hur hittade du Multistaden? Vi hittade multistaden i server listan samt att folk lite här och där har snackat om er!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med den här resan är att skapa så mycket kontakter så mycket såklart också att skapa roliga scenarion dessutom att tillbringa så mycket positivitet som möjligt samt högt kvalite utav rollspel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka