Nekad BIGPUNGMAN | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGPUNGMAN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: BIGPUNGMAN

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cockpot/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? CHEWBACCA#8635

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Zoran miljkovic som är för 1997 i Budapest är en stor och stark typ som på sin fritid gärna kollar på fotboll han är född i Budapest men har växt upp i Sverige då hans kusiner lever här. han kollar gärna på fotboll och andra sporter då hans hemland spelar i landskamper.

Varför ska just du bli whitelistad? då jag gärna roleplayer och gärna vill liva mig in i scenarion där andra även spelar med och man kan bygga upp en historia. själv tycker jag även det är kull med gäng kriminalitet och vill kunna leva mig in dessa scenariona och veta att alla spelar med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? då jag har vänner på servern och jag har hört mycket bra om servern från andra i five m communityt. och jag vill kunna spela på en server i en längre tid.

Hur många timmar har du på FiveM? 117,5 på mitt nuvarande konto men jag har spelat mycket på andra konton och vänner.

Hur hittade du Multistaden? Genom mina vänner.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har däremot upplevt glitchar där jag ej kan joina men aldrig bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar ej på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka