Inaktuell BIGPUNGMAN | Whitelist ansökning [Jallajiiääpp/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGPUNGMAN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: BIGPUNGMAN

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cockpot/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? CHEWBACCA#8635

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Zoran Miljkovic född den 3 oktober 1994 i Budapest är definitionen av en muskelknutte, han går gärna på klubben där han tar droger med sina vänner. han jobbar som lastbilschaufför men det är endast en täckmantel för hans kriminella historia. Han är väldigt macho på utsidan men på insidan är han svärmorsdrömmen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bör bli White listad då jag vill utveckla mulitstaden och vill få serven och historian leva vidare och utvecklas. Jag vill även gärna kunna spela mer seriös rolepley och verkligen leva mig in i världen. Jag är personligt intresserad av organiserad kriminalitet och vill kunna leva mig in detta. Och det är därför jag vill komma in på multistaden för jag vet att andra spelare också tar det seriöst och det kommer inte bli overkligt som det blir på andra servers.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern då jag vill kunna roleplaya seriöst med mina vänner på ett communty som tar det lika seriöst som vi tar det och vad jag har förstårt så gör många det på denna servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 64 på detta kontot och 122 på mitt andra.

Hur hittade du Multistaden? Genom mina vänner och ett gott ord från en kille på en server jag träffade på en random server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte blivit någonsin.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar ej på någon annan server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka