Nekad BigPapaaa | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigPapaaa

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? Bigpapa#1372

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. 19 åriga Neo Ekman, bodde i rinkeby i hela sin uppväxt bodde han med sin mamma, brorsa och pappa. Pappan och mamman var alkolister som slog både Neo och hans brorsa, brorsans namn var Sebbe. Vid 13 års åldern började det gå dåligt för Neo i skolan, han började få sämre och sämre betyg, han hamnade mycket i slagsmål. Hans brorsa Sebbe var frånvarande vid denna tid för att han hamnade i dåligt sällskap som ledde till att Neo blev orolig. Vid 15 års så började Neo hamna i samma sällskap som Sebbe han började råna bilar, misshandla folk och blev generellt aggressiv, när Neo var 16 år gick hans föräldrar bort. Sebbe var 18 vid denna tid och han fick vårdnaden över Neo. Neo lämnade sedan det kriminella livet vid 17 års åldern, han var tvungen att kidnappa en medlem i gänget och hota honom så han aldrig letar efter honom eller hans brorsa. Nu studerar Sebbe till polis medans Neo försöker lista ut vad han vill göra med sitt liv. Han bor fortfarande med sin brorsa och dem har det bra i sitt nya hem i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarios, en seriös och rolig person, aktivitet och jag behöver inte alltid vinna ett scenario för det ska vara kul. Det finns få av dem som tycker det. Jag kan också bidra med att göra små event för vänner typ car meets osv för att alla ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att alltid vinna ett scenario utan att man ska ha kul. Jag tycker att man inte alltid behöver vinna ett scenario för det ska vara kul.

Hur hittade du Unive? Jag har kört här innan men innan det så fick jag höra det utav vänner och några streamers.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka