Accepterad BigPapa | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lehat

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? bigpapa92

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki Kai och är 24 år gamnmal. Zaki föddes och växte upp i Lund med sina föreldrar Maria och Lucas, de båda arbetade på ett hotell. Redan som barn visade han en fascination för det okända och en aldrig tidigare skådad nyfikenhet. Han har alltid dragits till äventyr och utforskande, så det var ingen överraskning när han som tonåring bestämde sig för att ge sig ut i världen för att upptäcka dess mysterier. Resor har tagit honom till de mest avlägsna och farligaste platserna på jorden. Från att bestiga Himalayas högsta toppar till att dyka ner i djupet av de djupaste haven, Zaki utmanar ständigt sig själv och testar sina gränser. Han har en unik förmåga att överleva under extrema förhållanden och har utvecklat ett brett utbud av färdigheter som sträcker sig från överlevnadstekniker till att förstå olika kulturer och språk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och utvecklade scenarion. Jag har rpat väldigt länge så jag har mycket erfarenhet. Jag kan bidra med bra social rp och driva ut scenarion så det blir kul för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna utan att spela för att båda sidor ska ha roligt och inte bara spela för makt och pengar

Hur hittade du Unive? Alla mina vänner spelar det så jag ville också testa

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka