Nekad BigPapa | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lehat

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? bigpapa7423

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu har jag sommarlov, så jag är aktiv nästan varje dag runt 5-6 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig person som rp:ar vanligt men ser även till så att folk inte begår regelbrott. Deras jobb är att underlätta för staffs, en servervakt ska inte gå runt och leta efter folk som begår regelbrott utan låta felen komma till en själv. Som servervakt kan du kicka eller sv banna en spelare, de kan även reviva en spelare som dör av missclick eller bugg. Man kan även dv:a bilar som har gått sönder och står på gatan. En servervakt ska vara som en medhjälpare till staffsen och underlätta deras jobb så mycket som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill försöka förbättra rp:n genom att hjälpa till med att rensa servern från lallare. Jag känner att rp nivån har gått ner väldigt mycket det senaste året och jag vill hjälpa till att få upp den igen. Mitt mål är att se till att alla medlemmar och spelare på unive ska ha en bra upplevelse och ska kunna uppnå och få den bra och höga RP nivå standard vi har på unive. Men jag vill bli servervakt för att då kunna ta åtgärder på personer som bara spelar för att lalla och förstöra. Men även att kunna lära de nya på serven att Kunna rpa på ett bra sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att man missbrukar sina perms genom att använda de på fel sätt. Som att banna eller kicka någon så att man vinner scenariot eller använda sina perms som en fördel. Exempel på abuse kan vara om man dör i skottlosningar och revivar sig själv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka