Accepterad BigMacee | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMacee

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rAzygta/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad är ditt discord namn? cappan#6310

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Dorzak och är 21 år. Han har flera stora intressn. En av de intressena är fotboll. Han har alltid sätt upp till fotboll och har en dröm att bli lika bra som Ronaldo. Han är och en busig rackare som gör mycket bus mot andra men inget olagligt. Hans föräldrar är skilda och han har haft en tuff uppväxt. Han har haft det svårt eftersom att han är ensam barn alltså inga syskon och sedan så har hans föräldrar aldrig gjort något med honom. William har också ett intresse av matlagning. Sen han var liten så har han alltid hjälpt till mamma och pappa i köket. Han är en blyg grabb som har svårt och skaffa vänner och därför så har han blivit mobbad i skolan av det och mår inte så bra just nu så han tar ut sin ilska på att göra bus. Han har en kompis som heter Filip. Filip är hans bästa vän och har alltid backat honom i skolan när folk är taskiga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag har en stor kunskap av rp och skapar bra scenarion där det är roligt för alla. Jag har spelat rollspel i flera månader och på den tiden så har man ju utvecklats. Jag vill kunna hjälpa till i Unives community så att den blir större i mindre spelare som lallar. jag vill ha seriös rp där jag kan bidra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad va just Unive för att jag har sett flera streamers som spelar den och jag vet att det finns extremt bra rollspelar på Unive. Jag vet också att det är den största Svenska servern och det är den servern som alla spelar på liksom.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom twitch. Sen var Unive den första servern jag testade när jag laddade ner FiveM. Jag har testat massa andra men jag tycker Unive är den bästa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna sprida glädje i dcn och på FiveM servern. Jag vill kunna hjälpa till när det behövs och annat. Jag vill utceckla min rp och jag vill kunna få bra scenarion som är på extremt hög rollspel. Jag vill ha det roligt med andra spelare som tar rollspel seriöst så att det blir bra för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har drömmar att jobba med något inom bilar som tex Mekonomen, Falck, Vianor eller Autoexperten. Jag skulel vilja testa något annat också som tex att vara kriminell eller jobba inom de blåa ljusen alltså tex ambulansen, polisen och räddningstjänsten. Men den största drömmen är att bli medlem och kunna vara med i Unives cumminty.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? När jag är avstängd så kan jag ibland köra på andra servrar för att FiveM är det spel som jag spelar och brukar inte spela något annat. Men annars så är Unive självklart den enda jag spelar på.

Vidare till muntlig intervju! Lycka till!!!

dc = Lallar3n#5445

Servervakt

Medlems ansvarig

flower.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka