Nekad BigMacee | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMacee

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? 2wnty6#1567

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg fel, jag tror bara att de såg när jag gjorde något utan de missa allting innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett garage vid piren. Då så råkar jag ta ut samtidigt som en annan som gör att våra bilar går sönder. Då blir han och hans kompis sura på mig. Så då börjar de slå ner mig och jag försöker att springa därifrån. När jag ser att de nästan håller på att döda mig så gör jag ett snabbt beslut att ta fram basebollträ. Då slår jag på dom för att skydda mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom att de var de som började att slåss utan att ens säga något. Sedan så det jag gjorde mot dom var självförsvar och deras egna fel. Sedan så tycker jag att det var en felaktig ban för att egentligen så är det de som borde bli bannade för sunt förnuft för i verkligheten så skulle man bara inte gå fram till personen och börja slå honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Stod i en butik och skulle köpa mat .Då så kommer en grabb som rpar som finsk. Då säger han att Sverige suger ett flertals gånger. Så när jag säger att om han inte slutar att snacka skit om Sverige så kommer jag att slå honom. Han fortsdätter och då slår jag till honom och blir avstängd för våld.
2. Stod till kö till Vianor då två grabbar börjar att kaxa mot mig. Då så kaxar jag tillbaks och en av de börjar att sparka mot min bil. Då säger jag till honom en gång men han fortsätter. Då så åker jag före dom i kön och medans jag kör före dom så repar jag deras bil för hämnd på dom. Då blir jag avstängd för lall.
3. Jag stod på piren och skulle sälja min Volvo. Då får jag en köpare. Han skriver på mitt kontrakt och sedan så när jag ska ge honom nycklarna så fryser mitt spel till. När spelet är igång igen så är köparn arg på mig för att han inte har fått sina nycklar. Då så börjar han att slå mig. då slår jag tillbaks och blir avstängd för våld i greenzone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ha kunnat försöka att hoppa in i bilen och sticka. Eller så hade jag kunnat att låta dom döda mig för att det var väldigt onödigt att bli avstängd för två grabbar som inte kan spela spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid undvika bråk även vilken situation det är. Jagbhar också lärt mig att ta hjälp av blåljusen alltså polisen och ambulansen för jag vet att de alltid finns nån som kan hjälpa mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka