Nekad BigMacee | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMacee

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? Yuia Mum#1567

Vem var det som bannade dig? Zmannen

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit pernament avstängd för. rdm, combat log, använder tjänstevapen, krim utan krim, går in i gänghus, powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Zmannen hade 100% rätt till att banna mig. Det jag gjorde var verkligen inte okej eftersom att de bröt mot ett flertals regler. Jag gjorde ett sjukt stort misstag med att lalla på servern och det gav mig stora konsekvenser. Jag vill få en anna chans om det går men annars så fattar jag eftersom att det jag gjorde var som ett hot mot servern och det är inte acceptabelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag gjorde hade pågått i ungefär 2 dagar. Det jag gjorde var att jag hade kidnappat en person. Då så när jag körde honom till ett ställe som var helt random så är det ett gäng hus där. Så jag dödar han jag kidnappade och spionerade på gäng huset. När de hade åkt iväg så glömde de att låsa så jag gick in och kollade runt. Sedan så gick jag därifrån. Dagen efter så fortsatte jag att spionera på de och det som verkligen bröt mot reglarna var att jag dödade folk, loota dom och sedan leava. Det skulle jag säga var det värsta och jag vet att det verkligen inte är okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag utförde ett hot mot servern och jag förstörde för de andra spelarna. Jag bröt mot typ alla regler och regler är något man ska följa. Jag begick ett stort misstag om att gå runt och lalla och tro att det är något krigsspel för det heter rollspel utav en anledning. Man ska skapa bra scenarion där alla spelare inblandade i scenariot har det roligt. Det jag gjorde var helt puckat och jag ångrar det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag hamnade i ett slagsmål med en som hade sagt ett flertals gånger att Sverige suger och att Finland skulle starta krig med oss. Så då blev jag helt tokig och började att slåss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort är att jag gå tillbaka till det förflutna och ställa allt till rätta. Jag skulle ha följt reglarna och inte sprungit runt som någon jävla allanballan och tro att jag får göra vad fan jag vill utan konsekvenser. Jag skulle inte heller ha förstört andras rollspel i Unive. Jag ångrar det sjukt mycket. Jag vet fak,tiskt inte varför jag gjorde det för att jag är en bra rollspelare och då var det jävligt dumt och kasta bort den kunskapen bara för att göra något dumt. Det är ju jävligt mycket bättre att göra roliga scenarion som jag kommer någonstans med istället för att lalla och få konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid gå med reglerna vad som än händer. Jag kommer i framtiden att skapa scenarion där det är glädje och sorg. Jag har lärt mig att tänka som jag gör i verkligheten. Liksom om jag jag har en tanke att döda någon så måste jag tänka på att jag själv aldrig skulle döda någon. Jag kommer verkligen att tänka efter i framtiden och inte lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag eftersom att i reglerna så står det att man aldrig får tagga eller tjata på alla trainees.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka