Accepterad BigMac. | Polismyndigheten Ansökan (TrokkZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2008

Vad heter du på discord? BigMacツ#7197

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1,012 timmar totalt

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv när jag inte är i skolan vilket är runt 9-15 så allt efter det.

Vad heter du? Malcolm Moenza

Hur gammal är du? 1992-01-18

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jajamän, det är jag

Varför vill du bli polis? Malcolm är en kille från en liten stad. Malcolm Moenza har alltid tyckt om Fotboll och bilar. Hans far har behövt jobba väldigt mycket så Malcolm och hans pappa har inte varit så mycket med varandra förens sent på kvällarna, då de älskade att vara med varandra då det ofta var ute och meka med Malcolms pappas fina Harley, som hans pappa köpte innan Malcolm ens var född. Malcolm och hans pappa har en väldigt fin relation med varandra. En dag när Malcolm hade kommit hem efter att ha haft fotbollsträning så kom aldrig Malcolms pappa. När han vaknade nästa morgon så fick han höra att pappa hade blivit rånad men han hade i alla fall klarat sig som tur var. När Malcolm fick höra om vad som hade inträffat om sin pappa så bestämde han sig med en gång att bli polis och började med att plugga och satsa allt på att bli polis. Han ville att ingen skulle behöva bli utsatt för det som hans far hade blivit.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att de viktigaste inom polisyrket är att man ska vara i tjänst så mycket man kan och att alltid respektera andra människor. Man ska även ha bra radiodisciplin och lyssna noga på alla. Det är också väldigt viktigt att föregå till ett gott exempel till alla andra genom att t.ex inte köra över hastighetsgränser osv. Det är även VÄLDIGT viktigt är att man inte är korrupt som polis t.ex om man hjälper kriminella när man är polis.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket är att vara polis är väldigt stressigt ibland och kräver att man är väldigt bra i stressiga och svåra situationer och att men har ett väldigt bra tålamod. Det spelar ingen roll vem det är man pratar med ska man alltid vara snäll och förstå och lyssna på deras sida av historien även om man inte tror den är sann. Man ska alltid behandla alla lika och man ska försöka bygga bra relationer med resten av polisteamet då polis jobbet kräver mycket teamwork och fokus.

Har du några tidigare erfarenheter? Mina tidigare erfarenheter är att jag har jobbat på Postnord där man lär sig att köra lagligt, effektivt, smidigt till olika platser vilket är bra att kunna som polis då man ofta måste komma fram till andra fort och smidigt. Men även att man måste jobba väldigt kontrollerat i alla lägen och så att det inte blir slarvigt.

Hur är du som person? Malcolm är väldigt trevlig mot alla och har bra relation med alla han har mött. För han är väldigt mogen och respektfull, men om det är något han verkligen vill klara av så går han verkligen in till 100% och klara av det. Malcolm är även en väldigt seriös person och lallar och håller inte på med sånt när han jobbar. Malcolm har tidigare varit polis och varit med att reda ut stora brott så han har mycket erfarenhet. Malcolm kan ta kritik, men han ser kritik som något negativt utan han lär sig verkligen av det och omvandlar det till positivitet.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, tror inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka