Nekad BigMac. | Ban överklagan [Hajjardu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405110774/

Ditt Hex-ID: 11000011a83cbf6

Vad är din discord tagg? BigMacツ#7197

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, gjorde inte något fel. För jag var bara med en person som hade krim- rollen och han gjorde en krim sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis fick ett samtal at hans gäng medlem blev hotad och då så åkte vi ditt för att min kompis skulle hjälpa honom, och då när jag kom dit så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, den var fel för jag gjorde inte något kriminellt, det va bara min kompis medans jag körde honom dit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja fick en bann förut för halv ooc som varade i tre dagar och då så tog jag bara bannen och väntade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske struntat i att åka med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lite att kanske inte vara med fel personer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka