Nekad BigMac. | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405110774/

Ditt Hex-ID: 11000011a83cbf6

Vad är din discord tagg? BigMacツ#7197

Vem var det som bannade dig? ~Swiipe

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade säga en ooc sak ingame som verkligen inte var meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står uppe vid vallmot och skulle sälja till en person. Då skulle jag öppna min baklucka och ta ut resten av vallmot som var 177 stycken vallmo så att jag skulle få ihop till 225-230 stycken så att han kunde köpa, då så öppnar jag min baklucka och drar över vallmot från mitt bil inventoryt till en annan plats i mitt vanliga inventory. Sen går jag ut från inventoryt och ska ge honom hans vallmo så att vi kan börja göra affären och så när jag går in i inventoryt igen så ser jag att det är borta, jag blir lite sur och jag säger ¨Fan jag tog vallmot från bakluckan och la det i min ficka men nu är det inte det. Jag provar skriva en report på mobilen¨

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var både rätt men även inte rätt. Jag tycker den var fel bara för att det var igentligen det systemet med bakluckan och att jag blev lite sur att det en hände att jag sa så ¨Fan jag tog vallmot från bakluckan och la det i min ficka men nu är det inte det. Jag provar skriva en report på mobilen¨ Tycker den var lite för lång också för att råka säga en halv ooc sak. Men den var ända rätt att banna mig för att jag sa så fast inte så länge.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad någongång för försöker att aldrig göra något fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit det lugnt och skrivit en report utan att säga så till honom, och typ säga vänta lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta det lugnt när det händer något och att det förmodligen kommer att lösa sig.

Har du läst våra regler? Ja

Så fort vi kom på plats börja du prata som om vi var några slags "gudar" där du sa, "jag ser er inte" och liknande. Sen var det som att du försökte göra ett slags supportärende ingame. Därav fick du din avstägning.

Aha förlåt men jag trodde att du redan hade tp:at till mig och att jag bar inte såg dig

Gick från altenativet att det jag råkade säga till han jag skulle sälja till.
Jag trodde att när du Tp:ade till mig att jag skulle berätta vad som hände för att trodde det var ooc då, för har inte varit med om det innan att jag skulle skriva. Men förlåt isåfall.

Men kan du komma till support så kan jag berätta bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka