Accepterad BigMac. | Ban Överklagan [Anbeza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405110774/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? bigmac_

Vem var det som bannade dig? Anbeza

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag crashade under ett scenario och inte kunde gå ingame igen efter. Det såg ut som om jag cloggade under tiden polisen skulle ta mig så då är det därför han valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död och polisen höll på att försöka få kontakt med mig genom /me och medans han gör det så crashar jag, och när jag ska gå ingame igen så får jag inte det pga mina föräldrar. Så jag försöker leta efter vilka poliser som det var men hittar inte vilka som skrev till mig så att jag skulle kunna skriva till dem att jag crasha och om det går att fortsätta scenariot imorgon. Några min senare så får jag ett PM av Anbeza att komma support men skriver att jag inte kan och om att jag får hoppa support på morgonen för att jag inte kunde prata då för att jag inte kunde sitta och prata. Sedan blir jag bannad & får indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mitt perspektiv så är det faktiskt en rätt bann då Anbeza inte visste att jag crashade och då ska det räknas som clogg eftersom han inte visste att det var en crash. Men jag var även villig att fortsätta att fortsätta scenariot på morgonen eller den tid det passar dagen efter så jag tyckte att det var lite dumt att göra ett sådant drastiskt beslut men jag förstår även det till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 18 gånger men många av bannsen har varit när jag varit ny till RP och inte kunde så mycket och hållde på att lära mig allting inom RP så i början blev jag bannad många gånger av mina totala banns. Några av mina avstängningar har även varit felaktiga t.ex att en staff har råkat banna fel id. Detta med banns har nu resulterat med att jag nu lärt mig av och detta resulterar till att jag så ofta inte blir bannad längre och har bra koll så att jag nu inte behöver tänka på vad som är rätt och inte för att jag kan reglerna så bra att det då inte påverkar mig i scenarion och liknanden. Jag har även blivit mera målinriktad och vet vad jag vill med min Rp. Så det är så jag nu tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns faktiskt inte så mycket annorlunda denna gång som man oftast brukar kunna göra men jag kommer inte på något särskilt förutom att jag kanske inte skulle spelat under den tiden men vanligtvis brukar det inte vara några problem från mina föräldrar att spela lite senare på natten men men. Men som sagt så lär jag mig hela tiden så jag blir bättre o bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det vet jag, det skulle jag inte göra.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405110774/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? bigmac_

Vem var det som bannade dig? Anbeza

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment 33282

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag crashade under ett scenario och inte kunde gå ingame igen efter. Det såg ut som om jag cloggade under tiden polisen skulle ta mig så då är det därför han valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död och polisen höll på att försöka få kontakt med mig genom /me och medans han gör det så crashar jag, och när jag ska gå ingame igen så får jag inte det pga mina föräldrar. Så jag försöker leta efter vilka poliser som det var men hittar inte vilka som skrev till mig så att jag skulle kunna skriva till dem att jag crasha och om det går att fortsätta scenariot imorgon. Några min senare så får jag ett PM av Anbeza att komma support men skriver att jag inte kan och om att jag får hoppa support på morgonen för att jag inte kunde prata då för att jag inte kunde sitta och prata. Sedan blir jag bannad & får indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mitt perspektiv så är det faktiskt en rätt bann då Anbeza inte visste att jag crashade och då ska det räknas som clogg eftersom han inte visste att det var en crash. Men jag var även villig att fortsätta att fortsätta scenariot på morgonen eller den tid det passar dagen efter så jag tyckte att det var lite dumt att göra ett sådant drastiskt beslut men jag förstår även det till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 17 gånger men många av bannsen har varit när jag varit ny till RP och inte kunde så mycket och hållde på att lära mig allting inom RP så i början blev jag bannad många gånger av mina totala banns. Några av mina avstängningar har även varit felaktiga t.ex att en staff har råkat banna fel id. Detta med banns har nu resulterat med att jag nu lärt mig av och detta resulterar till att jag så ofta inte blir bannad längre och har bra koll så att jag nu inte behöver tänka på vad som är rätt och inte för att jag kan reglerna så bra att det då inte påverkar mig i scenarion och liknanden. Jag har även blivit mera målinriktad och vet vad jag vill med min Rp. Så det är så jag nu tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns faktiskt inte så mycket annorlunda denna gång som man oftast brukar kunna göra men jag kommer inte på något särskilt förutom att jag kanske inte skulle spelat under den tiden men vanligtvis brukar det inte vara några problem från mina föräldrar att spela lite senare på natten men men. Men som sagt så lär jag mig hela tiden så jag blir bättre o bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det vet jag, det skulle jag inte göra.
1691949545282.png

Poängen var inte att du kraschade, utan att du inte loggade in igen efteråt. Men det är bra att du har lärt dig varför jag bannade dig, och tänk på det i framtiden, för det ser misstänkt ut när man stänger av utan att skriva något i OOC och sedan inte kommer tillbaka. Om du behöver gå var vänlig och meddela det till motparten och kolla med dem.:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka