Nekad BigMac. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405110774/

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? BigMac_#7197

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-01 181415.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde ProjectLoader vilket var det dummaste och idiotiskas jag någonsin gjort, jag står för det men ångrar det enormt mycket. Att använda Project Loader är något som jag nu märkt och lärt mig av att något enormt. RP i sig ska inte innehålla något som gör det enklare för någon och jag tror det var bra för mig att bli bannad för det då jag nu lärt mig en stor läxa av det. San valde att banna mig av en för att jag hade det vilket var helt rätt. Men nu har jag lärt mig en läxa och detta kommer inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade Project Loader på när jag var inne på Unive och jag hamnade i en skottlossning där jag fick en fördel av det vilket jag nu i efterhand tycker är riktigt idiotiskt och dumt, men jag vet att det var bra att jag blev bannad för det då jag nu har tagit mig en rejäl tänkare och funderare vad jag håller på med. Jag inser nu att jag är redo för en ny chans och att detta inte kommer att hända igen. Jag står för det jag gjort och jag har lärt mig av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt ban, jag hade det och jag blev bannad för det vilket var helt rätt. Jag står för det men har nu lärt mig av det. Jag har nu insett att det var något oerhört dumt och något som var bra för mig att bli bannad för det, men nu har jag tänkt över allt och jag skulle vilja ha en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 18 gånger det allra flesta av dem var när jag var ny till RP och försökte att lära mig. Några av dem har varit felaktiga när en staff råkat banna fel id och någon för några månader sedan. Men som sagt var de flesta i början när jag var på väg att lära mig. Efter det allra första bansen så har jag lärt mig bättre om RP, men nu min sista ban som jag fick nu var något oehört korkat som alltid när man blir bannad men den här banen har jag tänkt över rejält mycket och lärt mig av och något som jag tagit oerhört mycket lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, det var något som jag inte skulle ha gjort men nu är det så och jag tror verkligen att det var bra att jag blev bannad för det och jag tror att det var väldigt bra faktiskt då jag faktiskt lärt mig väldigt mycket av det. Jag hoppas på att jag kan få en ny chans för jag vet att jag skulle göra mitt allra bästa för att få en så god RP som möjligt nu när jag har lärt mig av mitt misstag. För jag tror att jag kommer att kunna få en så bra RP som möjligt nu när jag vet vad man verkligen inte ska göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag, och det skulle jag inte.

Du kommer inte släppas in, det är inte lönt att göra fler överklagningar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka