Nekad BigMac. | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? James

Vad heter du på discord? bigmac_

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna spela och kommer spela ungefär mellan 10:30 till 01:00 (och såklart pauser i mellan det) under sommarlovet. under skoldagar så kommer jag vara inne och spela när jag inte har skola eller har träningar vilket är ungefär några timmar om dagen. Ungefär så här
Måndag: 15:00 till 18:00 sen 20:30 till 22:30
Tisdag: 16:00 till 22:00
Onsdag:15:40 till 19:00 sen 21:30 till 23:00
Torsdag: 16:00 till 17:30 sen 20:00 till 22:00
Fredag: 15:30 till 02:00
Lördag: 11:00 till 01:00
Söndag: 10:30 till 22:00
Alla dessa tider kan variera, det beror på om jag har läxor eller om jag har något jag behöver göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan när jag började spela här och det är i juni 2021 så ungefär 1 år och 1 månad. Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) Jag har blivit bannad 16 gånger men många av bannsen har varit när jag varit ny till RP och inte kunde så mycket och hållde på att lära mig allting inom RP så i början blev jag bannad många gånger av mina totala banns. Några av mina avstängningar har även varit felaktiga t.ex att en staff har råkat banna fel id. Detta med banns har nu resulterat med att jag nu lärt mig av och detta resulterar till att jag så ofta inte blir bannad längre och har bra koll så att jag nu inte behöver tänka på vad som är rätt och inte för att jag kan reglerna så bra att det då inte påverkar mig i scenarion och liknanden. jag har även blivit mera målinriktad och vet vad jag vill med min Rp.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 16 gånger men många av bannsen har varit när jag varit ny till RP och inte kunde så mycket och hållde på att lära mig allting inom RP så i början blev jag bannad många gånger av mina totala banns. Några av mina avstängningar har även varit felaktiga t.ex att en staff har råkat banna fel id. Detta med banns har nu resulterat med att jag nu lärt mig av och detta resulterar till att jag så ofta inte blir bannad längre och har bra koll så att jag nu inte behöver tänka på vad som är rätt och inte för att jag kan reglerna så bra att det då inte påverkar mig i scenarion och liknanden. jag har även blivit mera målinriktad och vet vad jag vill med min Rp.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt för mig är en person som har bra koll på på alla regler, vet vad man ska och inte göra, lära ut regler och bidra till att Unive blir bättre, Verkligen inte klagar på andra personer i ooc när det t.ex när man själv tycker att någon har gjort ett udda val.
Som servervakt så ska man inte leta efter fel för man inte är staff, utom man ska låta felen komma till sig själv.

Som SV så ska man har lite förnuft tänk om man verkligen behöver banna eller om det räcker med en kick så att personen lär sig. Som servervakt så ska man även vara en förebild för andra på servern. Man ska även bidra till en bra rp så att folk kan lära sig efter en. Som servervakt så ska man verkligen inte abuse sina perms som t.ex har id på under scenarion där man letar efter någon, skottlossningar. Detta är en grov sak som är väldigt tråkig och som tyvärr sker men som verkligen inte ska ske. Man ska även inte revive sig själv när man t.ex är hungrig ingame så att man slipper äta, man ska inte kicka eller banna någon i scenarion så att man får en fördel eller tycker det är en jobbig situation.
Alltså man ska väldigt mycket koll på vad man inte ska göra men även ha bra koll på vad man ska göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt av flera anledningar främst att jag känner att jag kommer kunna vara en person som är målmedveten och inte abusear sina perms. Jag kan även vara en bra servervakt som kan bidra till att höja Unive som Community och server genom att visa en god ton och respekt i bland annat chattarna på discord men även sprida gott rykte. En bra servervakt enligt mig är även en person som är villiga att hjälpa folk ooc om det behöver hjälp, men även ingame om det är en ny spelare som behöver hjälp med t.ex tjöss till klädaffären eller något annat och det känner jag att jag kan göra och därför känner jag mig lämplig att bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakter är när man använder sina perms på ett sätt som man inte ska exempelvis att man kickar för att få fördel eller använder toggle id eller banar en för att man tycker det är kul. Det är inte tillåtet på något sätt eller under några omständigheter att abusea sina perms för att man har fått ett förtroende av servervakt ansvariga, som man ska följa och bevisa för dem. Gör man fel eller begår korruption inom att vara servervakt så tycker jag verkligen inte att man ska vara det på grund av det inte ska finns sådana personer.

Nekad.
Anledning: Du vart permanent avstanning i februari, efter en permanent avstanning så måste man vänta 6 månader innan man ansöker till Servervakt.
Du får ansöka igen 18 August, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka