Nekad Bigmaan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I33E.

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d33fde5

Vad är din discord tagg? junioren.544

Vem var det som bannade dig? Viktor5235

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: imagessss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde banna mig för jag gjorde fel och jag vet de som jag gjorde va fel och jag kommer inte göra om det jag hade en dålig dag och staffsen hade lite atytid mot mig så blev arg och jag vet att man ska inte göra så men alla gör misstag ooch alla kan göra fel jag ber om ursäkt för detta betiandet och jag vet att det är jätte dåligt att göra så men fel kan hända och det viktigaste är att jag förstår att jag gjorde fet och att jag förstår att jag ska inte göra så igen jag ångrar mig jätte mycket och jag vill verkligen komma tillbaka och spela varje dag hoppas att ni förstår mig och jag vill verkligen bevisa att jag kan göra bättre från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag hamnade i en skottlosning sen när jag satt i support sen kom en staff i noclip och skrev att jag är i ett äreade sen tappa jag ut och fortsätte mitt ärede efter jag skulle lämna äredet så tappa jag in i spelet så ser jag att jag är kidnappad på ett berg jag sa till staffsen att dem ska skriva ii oos att jag var i supporrt ärade för att jag stog helt afk i sandy sen blir jag kidnappad ifrån ingen stans så vägrade staffsen och dem sa rpa så sa jag nej tänker inte rpa nåt dem kidnappar mig när jag sitter i support och hjar ett ärede så kickadse en staff mig utan att svara på min fråga så blev jag arg och sa ingame va vill ni ha sen dom som rpade med mig hade jätte dålig atityd jag vet inte ens va jag hade gjort dem sp jag sa skjut mig då för att dem satt och lallade bara runt och dem rpade iinte seriöst så sa jag skjut mig sen skjöt dem mig så blev jag skittt arg och quita snabbt efter jag blev skjuten jag vet det var fel men som sagt hade en skit dag och orkade inte med nåt och det blev så kommer inte göra om det och jag har lärt mig en läxa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban men jag ångrar mig hoppas att ni förstår de och jag vill gverkligen visa det och jag vill ha en till chans i serveren

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte direkt men det var typ powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat hantera mina hänslor och försöka lugna ner mig men alla gör fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att bete mig och inte bli arg på såna saker oichg rp är rpa och support är support om jag är arg på nån irl då ska det inte påverka min rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstpr jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka