Nekad BigM | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BigM

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: BigM

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197995162285/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: EER BigM

Vad är din discord tagg? EER BigM#6668

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permanent Bannad för Staff disrespekt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han var omogen och tog åt sig av vad jag sa ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer till bilfirman och frågar om mina stämband funkar ingen svarar då säger jag jävla fitt sossar så springer jag iväg sen bringar han mig framför typ 10 personer och frågar mig vrf jag kallar han fitt sosse då sa jag för du är en och han bannade mig för de jag sa ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var felaktigt ban för han tog åt sig va jag sa ingame och jag sa jävla fitt sossar inte fitt sosse så jag sa de bara rakt ut och han tog åt sig de irl vilket man inte ska göra om man rpar

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kallat han fitt sosse kanske :D

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alla inte kan rpa :D

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
nekad pga det känns inte som du lärt dig något utav din ban eftersom du i ett staff ärende disrespectar och då räknas det ej som rp

Tillbaka